Functionaliteiten
IVR – algemene telefonie:
Afhaaksysteem per afdeling – ‘Welkom bij …, al onze lijnen zijn in gesprek, we helpen u zo dadelijk’
Boomstructuur/ Voice Mail IVR
Druk 1 voor Nederlands,
Druk 2 voor Frans
Druk 2 voor: Planning
Druk 3 voor: Facturatie
Druk 4 voor: Verkoop
Druk 5 voor: Boekhouding
Druk 6 voor: Magazijn
Wachtbericht, ringtone-/interceptiegroepen, doorschakeling, doorverbinding, gepersonaliseerde
audioboodschap met verzending van boodschappen per e-mail, enz.
IVR – uitgebreide configuratie:
Boomstructuur met verschillende openingsuren per afdelingen
– Verschillende boodschappen per nummer
– Uitgebreidere configuratie met multi site
– Configuratie ‘voice mail’ op jaarbasis i.p.v. per dag.
Softphone
Software Softphone voor PC, Smartphone, tablet om met al zijn apparaten te kunnen communiceren?
Parking
Parkeren van oproepen om te kunnen worden overgenomen door een andere gebruiker.
Kalender
Routering van oproepen op basis van een interne kalender of externe iCal (Google Calendar, Office 365, enz.) waarmee openingsuren kunnen worden beheerd of oproepen kunnen worden doorgeschakeld naar een collega in functie van een
persoonlijke agenda.
One number
Uniek nummer waarmee men kan bereikbaar zijn op alle
posten ongeacht de fysieke locatie, met inbegrip van gsm oproepen.
Conferentiekamers
Conference calls tot maximaal aantal simultane kanalen,
beschermd door een pincode.
Naam van de binnenkomende lijn
Weergave van informatie gerelateerd aan het oproepnummer (bijvoorbeeld: vraag voor de
boekhouding, voor de commerciële dienst, voor mr. De Smet, enz.)
Opname
Mogelijkheid om gesprekken op te nemen en ze in mp3-formaat op te slagen
Flex desking
Mogelijkheid om in te loggen op een niet-gebruikte telefoon om deze als zijn toestel te gebruiken.
CTI-integratie
Click-to-call en opening van fiche met compatibele toepassingen TAPI, Outlook, Office 365, Skype for
Business, CRM, ERP, enz.
Beheerdersportaal
Maakt het mogelijk om het platform op een zeer logische manier te beheren.
Telefoongidsen
Beheer van algemene en persoonlijke telefoonlijsten.
Privacy
Beheer van algemene en persoonlijke telefoonlijsten.
Gepersonaliseerde ringtones
Aanpasbaar in functie van waar de oproep komt (intern, extern, voor de commerciële groep, enz.)
Onbeperkt aantal sub-accounts
Mogelijkheid om een onbeperkt aantal sub-accounts te creëren om uw organisatie weer te geven
(landen, dochterondernemingen, filialen, franchiseondernemingen, enz.)
Delegatie
Beheer van de sub-accounts door andere beheerders (bijvoorbeeld de account van een filiaal door
de zaakvoerder van dit filiaal)
Import
Groepsconfiguratie via de import van een Excel-bestand
Call flows
Grafisch beheer van telefoonstromen
Reporting
Toegang tot de statistieken van accounts om hun gebruik te controleren of te herfactureren.